تبلیغات
چگونه ثروتمند شویم-مدیر خوب- تبلیغات- بازاریابی -فروش موفق- good manager - بازاریابی اجتماعی...
 
درباره وبلاگ


وبلاک تخصصی بازار سرمایه خواندنی های جذاب -بورس-اخبار اقتصادی-بانک وبیمه-بازاریابی وتبلیغات-مدیر موفق-پزشکی-عکسهای توریستی کشورها

مدیر وبلاگ : وحید شیرزاد
موضوعات
نویسندگان
صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :



چگونه ثروتمند شویم-مدیر خوب- تبلیغات- بازاریابی -فروش موفق- good manager
ما به راحتی میتوانیم ثروتمند شویم
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
دوشنبه 15 اسفند 1390 :: نویسنده : وحید شیرزاد

قیمت از نظر لغوى یعنى سنجش، ارزیابى، اندازه و معیار. قیمت در بازار عبارت است از ارزش مبادله اى كالا و خدمت كه به صورت واحد پول بیان مى شود. بر این اساس قیمت گذارى به طور ساده یعنى تعیین قیمت براى كالا یا خدمت . قیمت گذارى فعالیتى است كه باید تكرار شود و فرآیندى مداوم و پیوسته است این تداوم ناشى از تغییرات محیطى و عدم ثبات شرایط بازار است كه لزوم جرح و تعدیل قیمت را ایجاد مى كند.


چه روشها یا كانالهاى توزیع در دسترس ما هستند؟
وظیفه كانالهاى توزیع ،انتقال كالاها با روشى مناسب ازتولیدكننده ها به مصرف كننده هاست .در كالاهاى مصرفى سریع الانتقال مثل خمیر دندان ،چیپس ،لبنیات و....ارزش فروش فردى زیاد نیست لذا براى بدست آوردن سود قابل قبول باید به فروش با حجم زیاد تكیه كرد.بنابراین باید كانالهاى متفاوتى پیداكنیم.در كالاهى پر حجم و كم سود باید بازارهایى را كه در آنها محصولات بتدریج توزیع مى شوند، گسترش دهیم ،تاسود را از محصولات متنوع در بین تولید كنندگان متنوع بدست آوریم.انتخاب كانالها ى توزیع با در نظر گرفتن موارد ذیل انجام مى شود :
۱-نوع محصول: كالاهاى كوچك با حجم زیاد مثل شكلات از زنجیره توزیع طولانى ترى برخور دارند تا محصولات سنگین كه حمل و نقل آن مشكل است (مثلا مبلمان كه نمونه ارایه مى شود و پس از سفارش از كارخانه ساخت و ارسال مى گردد.)
۲-بازار : محصولات صنعتى از كانالهایى غیر از محصولات مصرفى ارایه مى گردند.(مثل لامپ اتومبیل)
۳- نوع شركت : یك شركت كوچك نیازمند به واسطه هاست زیرا توان مالى هزینه هایى همچون هزینه حمل و نقل یا نمایندگى را ندارد.
چگونه مى توان ازترویج فروش بهترین استفاده را كرد
ترویج فروش عبارتست از عملكرد بازاریابى كه براى رسیدن به اهداف با اضافه كردن ارزشهاى ملموس اضافى به محصول یا خدمات اقدام، و در جهت آن تلاش مى كند.
آگهى ها ممكن است در ایجاد آگاهى نسبت به محصول یا خدمت خیلى موثر باشد اما ضرورتا به خرید منجر نمى شود آگهى تا جایى كه به نقش آن در برنامه كلى بازاریابى مربوط مى شود مى تواند به عنوان یك فعالیت استراتژیك در نظر گرفته شود در حالى كه ترویج هاى فروش یك تاكتیك است.
آگهى با هدف فروش طولانى مدت و جا انداختن كالا در بازار است ولیكن در ترویج فروش هدف افزایش فروش كوتاه مدت یا امتحان یك محصول جدیداست.
فروش رو در رو( فروش شخصى)
فروش رو در رو ، ارائه مشخص محصولات به مشتریان بالقوه را شامل مى شود كه هم براى بازارهاى مصرفى و هم براى بازارهاى صنعتى مهم است . فروش شخصى شاید مهمترین قسمت از شبكه ارتباطى در بازارهاى صنعتى و مصرفى با دوام باشد. فروش رو در رو موثرترین و در عین حال گران ترین نوع فروش مى باشد.
انتخاب رسانه مناسب یكى از عناصر مهم در كار ارتباطات مدیریتى
انتخاب از بین فهرست رسانه هاى موجود صورت خواهد گرفت و وسایلى كه مورد توجه قرار مى گیرد عبارتند از :رسانه هاى خبرى (رادیو و تلویزیون)، آگهى مطبوعاتى ،پوسترها،نمایشگاهها و مكاتبات مستقیم كه براى مقاصد متعدد انجام مى شود.
مثلا اگر از فهرست اولیه روزنامه انتخاب شده باشد ،با ید در انتخاب بهترین و پر بیننده ترین روزنامه انتخاب شود.
ارزیابى نتایج برنامه هاى ارتباطات:
پس از سرمایه گذارى مقدار زیادى پول و صرف زمان در روشهاى متعدد ارتباطى با مصرف كنندگان و مشتریان احتمالى ،ضرورى است كه كارشناسان ارتباطات اقدام به ارزیابى نتایج كار خود بنمایند تا مطمئن شوند كه آن طرح ها در رسیدن به اهداف مورد نظر موفق بوده اند یاخیر ویا اینكه از نظر هزینه به صرفه بوده اند یا خیر؟



نوع مطلب : goodmanager، فن مذاکره موفق، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، 
برچسب ها : بازاریابی، فن مذاكره، تكنیك های موفقیت در مزاكرات، روش های نو بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، یاران بزرگ خراسان، باربری بزرگ خراسان، وحید شیرزاد، سعید اكبری،
لینک های مرتبط :


یکشنبه 20 فروردین 1396 06:22 ب.ظ
If you would like to improve your knowledge just keep visiting this web site and be updated with the most
recent information posted here.
شنبه 12 فروردین 1396 07:40 ب.ظ
Thanks for sharing your thoughts on بازاریابی.
Regards
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب