درباره وبلاگ


وبلاک تخصصی بازار سرمایه خواندنی های جذاب -بورس-اخبار اقتصادی-بانک وبیمه-بازاریابی وتبلیغات-مدیر موفق-پزشکی-عکسهای توریستی کشورها

مدیر وبلاگ : وحید شیرزاد
موضوعات
نویسندگان
صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :



چگونه ثروتمند شویم-مدیر خوب- تبلیغات- بازاریابی -فروش موفق- good manager
ما به راحتی میتوانیم ثروتمند شویم
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
جمعه 2 دی 1390 :: نویسنده : وحید شیرزاد

هرچند تبلیغات از طریق بنر تنها راهکار تبلیغ نیست و این روش هم مزایا و محدودیت‌های خاص خود را دارد، ولی تجربه نشان می‌دهد که استفاده هوشمندانه از بنر به ‌ویژه در معرفی نام تجاری (برند) و پیشبرد فروش بسیار موثراست.
بسیاری از آگهی دهندگان به شناخت کامل‌تری از تبلیغات بنر (Banner Advertising ) نیاز دارند تا بتوانند به‌خوبی از آن استفاده کنند.

 براساس آمار سازمان بین‌المللی تبلیغات (IAB ) ،‌در سال ۲۰۰۰ میلادی، تبلیغات از طریق بنر ۴۷درصد کل تبلیغات آنلاین را تشکیل داده است. به‌ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می‌بریم.
بنابراین تبلیغات از طریق بنر می‌تواند و می‌باید بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما باشد، به شرط آنکه به این موارد توجه کنید:
تبلیغاتی با بیلبوردهای خیابانی قابل مقایسه اند.این آگهی‌ها باید نظر بیننده را به مدتی کوتاه جذب کنند. بنرخواه در بالای صفحه باشد، یا در وسط و کناره‌های آن، باید با چند کلمه یا تصویر مختصر پیام خود را انتقال دهد. این آگهی‌ها به‌خصوص در معرفی نام و مارک‌های تجاری بسیار موفق عمل می‌کنند، زیرا نام‌ها یا تصاویر کوتاه به‌خوبی در ذهن جای می‌گیرند. اگرشرکت کوچکی دارید و می‌خواهید مستقیماً به تبلیغ کالاو خدمات خود بپردازید. (یعنی هدفتان معرفی نام تجاری نیست) باز هم بهتر است همین رویه را در پیش گیرید، یعنی کلام و تصویری را انتخاب کنید که به زیبایی و در کمال اختصار پیام شما را انتقال می‌دهد.

تبلیغات خود را هدف‌گیری کنید. منظور از تبلیغات هدف‌گیری شده، پیام‌رسانی به مخاطبانی است که دارای علائق مشترک شغلی، تخصصی، هنری، ورزشی و امثال آن هستند. در تبلیغات از طریق بنر این گروه‌ها را می‌توان با دسته‌بندی سایت‌های نمایش‌دهنده آگهی از یکدیگر تفکیک کرد، به طوری‌که هر آگهی برای گروه خاصی از مخاطبان پخش شود. ناگفته پیداست که به این ترتیب هزینه‌ها کاهش و بازدهی تبلیغات به میزان درخور توجهی افزایش می‌یابد.
تبلیغات خود را با گروه‌های کوچک محک بزنید. یک وجه امتیاز یا زیبایی تبلیغات اینترنتی این است که با هزینه ناچیزی می‌توانید آگهی‌های خود را با گروه کوچکی از مخاطبان بیازمایید. همچنین می‌توانید بنرهایی با شکل‌ها، رنگ‌ها، متن‌ها و اندازه‌های مختلف تهیه و اثر بخشی آنها را با هم مقایسه کنید. با کمی دقت و حوصله می‌توانید پیشنهادهای فروش را به گونه‌ای تنظیم کنید که با خصوصیات وعلائق گروهی از مخاطبان سازگارتر شده و بیشترین نتیجه را به بار آورد. در ایران متوسط هزینه نمایش ۱۰۰۰ بنر در حدود ۱۲۰۰ تومان است، که رقم بسیار کمی است و امکان هر نوع آزمایشی را فراهم می‌کند. این آزمایش‌ها اطلاعات فراوانی به آگهی‌دهنده می‌دهد که ارزش آن ده‌ها و گاه صدها برابر هزینه‌های مربوطه است. حتی می‌توانید هزینه و اثربخشی تبلیغات بنر را، برای کالا یا خدمات مورد نظر، با سایر انواع تبلیغات سنتی و اینترنتی مقایسه کنید. در این صورت ملاحظه خواهید کرد که تبلیغات بنر در مورد بسیاری از محصولات ارزان‌تر تمام می‌‌شود و نتیجه بهتری دارد.
تبلیغات خود را به بنر اختصاص دهید. تبلیغات معمولاً وقتی بیشترین نتیجه را به بار می‌آورد که از رسانه‌ها و روش‌های مختلف برای رساندن پیام به مخاطب استفاده کنیم. سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و با سابقه این مطلب را می‌دانند و می‌کوشند پیام‌های خود را با رسانه‌های مختلف به مخاطبان برسانند. این شرکت‌ها معمولاً از رادیو، تلویزیون، سینما، مطبوعات، تبلیغات محیطی‌(پوستر، بیلبورد، اتوبوس،…) به‌خوبی استفاده می‌کنند و در سا‌ل‌های اخیر روش‌های مختلف تبلیغات آنلاین را هم به این مجموعه افزوده‌اند. اگر بودجه شما کفاف تبلیغ در رسانه‌های گران‌قیمت را نمی‌دهد، از سایر انواع تبلیغات آنلاین استفاده کنید. درج آگهی در خبرنامه‌های آنلاین و ارسال ‌ایمیل‌های تبلیغاتی از نمونه‌هایی است که درکنار تبلیغات بنر می‌تواند به شما کمک کند.
تبلیغات شما دارد.
منبع: روزنامه آسیا
۱- برای بنرهای خود پیام‌های جذاب و کوتاه تهیه کنید. بنرهای ۲- اطمینان یابید که بنرها مخاطب را به جای درستی هدایت می‌کنند. اگر از بنر برای معرفی سایت خود استفاده می‌کنید، قابل قبول است که مخاطبان را به صفحه اصلی ( home page) سایت بفرستید. اما بنرهایی که برای پیشبرد فروش و ارایه پیشنهادات خاص طراحی شده‌اند، ممکن است باهدایت مخاطبان به صفحه اصلی سبب سردرگمی ایشان شوند. در این موارد، به‌خصوص اگر پیام یا راهنمای تصویری مناسبی برای هدایت این بازدیدکنندگان در صفحه اصلی پیش بینی نکرده باشید، احتمالاً آنها را از دست خواهید داد. کریس ماهر، مدیر شرکت بازاریابی M2k در آستین تکزاس می‌گوید: ” اگر کاربر را خسته و سردرگم کنیم، بدون آنکه از ما خرید کند، به سایت دیگری خواهد رفت. این یکی از خطاهای مهمی است که آگهی دهندگان مرتکب می‌شوند.” بنابراین، به جای آنکه مخاطب را به صفحه اصلی سایت بفرستیم، بهتر است او را مستقیماً به صفحه‌ای که برای پیشبرد فروش طراحی شده ـ و بنرها را به آن مرتبط ( لینک ) کرده‌ایم- هدایت کنیم. در این صفحه باید محصول یا پیشنهاد خود را به صورت مشروح معرفی کنیم و از مخاطب بخواهیم که با پر کردن فرم محصول را سفارش دهد یا با ما تماس بگیرد. به این ترتیب اگر مخاطب فرم را هم پر نکند، مطمئن هستیم که پیام ما را دریافت کرده است. ۳- ۴- ۵- بخشی از استراتژی کلی ۶- درطراحی بنر از گرافیک، انیمیشن و سایر جلوه‌های بصری بهره بگیرید. ترکیب‌‌‌بندی، رنگ، نور، حرکت، حروف و خطوط زیبا اثر محسوسی بر جلب توجه بینندگان و موفقیت بنرهای شما دارد. نثر زیبا و روان ( که پیشتر به آن اشاره شد) نیز در ترکیب با این عوامل اثرگذارتر می‌شود. این مجموعه ممکن است مدت‌ها در ذهن بیننده بماند و به اهداف آگهی دهنده کمک کند. برای طراحی بنرها از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید. هزینه طراحی بنر رقم درخور توجهی نیست اما اثر مهمی بر

web site:tablighcity.com





نوع مطلب : مدیریت تبلیغات، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب
 
   
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو | Buy Website Traffic